Garanciák & javítások
-
Panaszom van egy termékkel kapcsolatban. Mit tegyek?
Ha panaszod van egy termékkel kapcsolatban, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Készen állunk segíteni, és közösen keresünk megfelelő megoldást. -
Mik a garancia feltételei?
A garanciális feltételeinkről a legjobb, ha felveszed a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ők pontosan meg tudják mondani, hogy milyen feltételek vonatkoznak a konkrét vásárlásodra. -
Ki javítja meg a termékemet?
A terméked javítását megbízható beszállítóink végzik. Megvan a szakértelmük és a megfelelő alkatrészeik, hogy vásárlásodat ismét kiváló állapotba hozzák. -
Hogyan jelenthetem be a javítást?
A javítás bejelentése egyszerű. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és ők értékelni fogják a javítási kérelmedet. Szívesen segítenek a folyamat következő lépéseiben.