
Garanciák & javítások
-
Panaszom van egy termékkel kapcsolatban. Mit tegyek?
Ha panaszod van egy termékkel kapcsolatban, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Készen állunk segíteni, és közösen keresünk megfelelő megoldást.
-
Mik a garancia feltételei?
A garanciális feltételeinkről a legjobb, ha felveszed a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ők pontosan meg tudják mondani, hogy milyen feltételek vonatkoznak a konkrét vásárlásodra.
-
Ki javítja meg a termékemet?
A terméked javítását megbízható beszállítóink végzik. Megvan a szakértelmük és a megfelelő alkatrészeik, hogy vásárlásodat ismét kiváló állapotba hozzák. -
Hogyan jelenthetem be a javítást?
A javítás bejelentése egyszerű. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és ők értékelni fogják a javítási kérelmedet. Szívesen segítenek a folyamat következő lépéseiben.
Kérdése továbbra is megválaszolatlan maradt?
Örömmel segítünk Önnek. Van rendelési száma? Akkor tartsa kéznél.
Hétfőtől péntekig 09:00 és 17:30 között, szombaton 10:00 és 16:00 között.
Célunk, hogy 5 órán belül válaszoljunk.