Ugrás a kereséshez Ugrás a fő tartalomhoz
22:00 előtt rendelve, ma feladva!*
Ingyenes szállítás 28580 Ft-tól
💌 Szeretnél elsőként értesülni akcióinkról? Iratkozz fel hírlevelünkre!

Lemondás & visszaküldés

  • Miért törölték a rendelésem?
    Frusztráló lehet, ha a rendelésed váratlanul törlésre kerül. A leggyakoribb ok az, hogy a fizetés nem sikerült.
  • Hogyan működik a visszaküldés?

    Szeretnél visszaküldeni egy terméket? Először lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Szívesen segítenek és elküldik a szükséges visszaküldési utasításokat.

  • Mik a visszaküldés feltételei?

    Visszaküldheted a termékeket, de vannak bizonyos feltételek:

    1. Először lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
    2. Küldd vissza a termékeket eredeti állapotban, címkékkel és csomagolással együtt.
    3. Sérült vagy használt termékeket nem fogadunk el.


    Csak azokat a visszaküldéseket dolgozzuk fel, amelyek megfelelnek ezeknek a követelményeknek. Ha a terméked nem felel meg a feltételeknek, visszaküldjük. Ha előbb konzultálsz ügyfélszolgálatunkkal, elkerülheted a csalódást és a felesleges költségeket. Szívesen segítünk megtalálni a legjobb megoldást!

  • Mi a visszaküldési határidő?
    Nem elégedett a vásárlásával? Nincs probléma! 14 nap áll rendelkezésére, hogy visszaküldje a rendelését.
  • Kicserélhetem a terméket?
    Szeretnél egy terméket kicserélni? A legegyszerűbb módja az, ha először visszaküldöd a terméket, majd új rendelést adsz le. Ne feledd, hogy a visszaküldés költségei téged terhelnek.
  • Mi a visszaküldésem állapota?
    Amint feldolgozzuk a visszaküldésed, azonnal küldünk egy értesítést. Időbe telhet, míg mindent lezárunk.
  • Mikor kapom vissza a pénzem visszaküldés esetén?

    A visszaküldött termék átvételétől számított 7 napon belül visszatérítjük az összeget. A pénz automatikusan arra a számlára kerül, amely a vásárláskor használt fizetési módhoz tartozik. Így gyorsan újra hozzáférhetsz a pénzedhez.

    Ha egy hét után sem kaptál semmit, vedd fel velünk a kapcsolatot. Szívesen segítünk tovább!

  • Kipróbálhatom a terméket otthon?
    Sajnos nem lehetséges a termékeinket otthon kipróbálni. Ennek oka, hogy főként fogyasztási cikkeket kínálunk. Miután egy terméket kinyitottak vagy használtak, azt már nem tudjuk újként eladni.

    Megértjük, hogy szeretnél biztos lenni abban, hogy a termék megfelel-e neked. Ezért javasoljuk, hogy alaposan olvasd el a termékleírásokat és véleményeket. Van még kérdésed? Ne habozz kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal. Örömmel segítünk megtalálni a számodra legjobb terméket!

Kérdése továbbra is megválaszolatlan maradt?

Örömmel segítünk Önnek. Van rendelési száma? Akkor tartsa kéznél.

Hétfőtől péntekig 09:00 és 17:30 között, szombaton 10:00 és 16:00 között.
Célunk, hogy 5 órán belül válaszoljunk.