
Rendelés
-
Módosíthatom a rendelésemet?
Sajnos a rendelés módosítására nincs lehetőség annak leadása után. Megértjük, hogy néha szeretnél változtatni a rendeléseden, de rendszerünk úgy van kialakítva, hogy minden gyorsan és hatékonyan történjen. Ezért nem tudunk módosításokat végrehajtani a rendelés megerősítése után.
Mégis mást szeretnél? Semmi gond! A legjobb megoldás az, ha ügyfélszolgálatunk segítségével lemondod a jelenlegi rendelést, és új rendelést adsz le a kívánt módosításokkal. Segítségre van szükséged a lemondáshoz vagy az új rendelés leadásához? Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre! Szívesen segítünk minden lépésnél, hogy gyorsan és egyszerűen leadhasd a megfelelő rendelést. -
Hogyan követhetem a rendelésemet?
Örülünk, hogy nálunk rendeltél! Megértjük, hogy szeretnéd tudni, hol van a csomagod. Ezért egyszerűvé tettük rendelésed nyomon követését.
Így követheted a rendelésedet:- E-mail nyomkövetési linkkel: Amint feladtuk a rendelésedet, küldünk neked egy e-mailt. Ebben található egy nyomkövetési link, amelynek segítségével pontosan láthatod, hol van a csomagod.
- Ellenőrizd a fiókod: Jelentkezz be a Salontotal fiókodba. A fiók áttekintésében szintén találsz egy nyomkövetési linket. Így bármikor megtekintheted rendelésed állapotát.
Nem tudod követni a rendelésedet, vagy problémád van a nyomkövetési linkkel? Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Szívesen segítünk, hogy rendelésed biztonságosan és időben megérkezzen. -
Mi a megrendelésem státusza?
A megrendelésének státusza közvetlenül látható a Salontotal személyes fiókjában. Itt egy pillantással láthatja, hogy a szállítási folyamat melyik szakaszában van a megrendelése: folyamatban van, úton van a feladás felé, vagy már majdnem otthon van.
Ugyanakkor azt is megértjük, hogy néha részletesebb információra lehet szüksége, vagy konkrét kérdései lehetnek a rendelése állapotával kapcsolatban. Ebben az esetben ügyfélszolgálati munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére. Ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, e-mailben vagy chaten keresztül, és mi mindent megteszünk, hogy válaszoljunk minden kérdésére, és kezeljük minden aggályát. -
Hogyan módosíthatom a kézbesítési címet?
A cím módosításához a rendelés leadása után kapcsolatba kell lépni az ügyfélszolgálattal. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kézbesítési cím módosítása csak olyan rendelések esetében lehetséges, amelyek még nem kerültek feladásra. Miután egy rendelést feladtak, a kézbesítési cím már nem módosítható.
Tipp: Elköltözött? Ne felejtsen el új címet megadni a fiókjában a jövőbeli rendelésekhez. -
Milyen gyorsan szállítják ki a rendelésem?
A rendelés kiszállítási ideje számos tényezőtől függ, beleértve a termék elérhetőségét is. Ha az általad rendelt termék raktáron van, érvényes az ígéretünk: a 22:00-ig leadott rendeléseket még aznap feladjuk. Ez azt jelenti, hogy a rendelésedet körülbelül 2-3 napon belül kézbesítjük.
Azonban előfordulhat, hogy egy termék nincs azonnal raktáron, ebben az esetben a szállítási idő kicsit hosszabb lehet. Mindazonáltal mindig arra törekszünk, hogy a lehető legjobban tájékoztassunk a várható kézbesítési dátumról. A fizetéskor és a fiók áttekintésében megtalálhatod a rendelés becsült kézbesítési dátumát.
Ha bármilyen kérdésed van a rendelésed szállítási idejével kapcsolatban, vagy ha különleges kéréseid vannak a kézbesítéssel kapcsolatban, ne habozz kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal. Mindig készen állunk, hogy segítsünk, és biztosítjuk, hogy a rendelésed a lehető legzökkenőmentesebben történjen.
-
Hogyan lehet lemondani a rendelést?
Szeretnéd lemondani a rendelésed? Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Szívesen segítünk telefonon, e-mailben vagy csevegésen keresztül. Munkatársaink készen állnak arra, hogy a lemondást gyorsan és egyszerűen elintézzék.
-
Hol tudom átvenni a termékeket?
A rendelésedet bárhova kérheted. Legyen szó otthonról, irodáról vagy bármi más helyről, mi gondoskodunk arról, hogy termékeid a kívánt helyre érkezzenek.
-
Mit jelent a „szállítási idő ismeretlen” kifejezés?
Ha ezt az üzenetet látja, sajnos nem tudjuk pontosan, hogy a termék mikor lesz elérhető. Ez gyakran a beszállítónknak köszönhető. Megértjük, hogy ez bosszantó lehet, de keményen dolgozunk azon, hogy a lehető leghamarabb megkapja a kívánt terméket. Tartsa szemmel a termékoldalt a frissítésekért.
-
Mit tegyek, ha hiányos a rendelés?
Nem kaptad meg az összes terméket, amit rendeltél? Ne aggódj, segítünk! Kövesd ezeket az egyszerű lépéseket:
- Készíts világos fényképet a kapott csomagról és termékekről.
- Keresd meg a rendelés visszaigazolását és a rendelési számot, és tartsd kéznél.
- Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Munkatársaink készen állnak, hogy gyorsan és hatékonyan megoldják a problémádat. Arra kérnek majd, hogy oszd meg a készített fényképeket, ezért tartsd őket kéznél. Megértjük, hogy egy hiányos rendelés csalódást okozhat. Ezért mindent megteszünk, hogy ezt minél hamarabb orvosoljuk. A te segítségeddel azonosíthatjuk a hiányzó tételeket, és gondoskodunk arról, hogy megkapd, amiért fizettél. -
Áraink tartalmazzák az áfát?
Igen, a weboldalunkon feltüntetett árak tartalmazzák az áfát.
Kérdése továbbra is megválaszolatlan maradt?
Örömmel segítünk Önnek. Van rendelési száma? Akkor tartsa kéznél.
Hétfőtől péntekig 09:00 és 17:30 között, szombaton 10:00 és 16:00 között.
Célunk, hogy 5 órán belül válaszoljunk.