Keresés témakör szerint
Leggyakrabban feltett kérdések
-
Mi a megrendelésem státusza?
A megrendelésének státusza közvetlenül látható a Salontotal személyes fiókjában. Itt egy pillantással láthatja, hogy a szállítási folyamat melyik szakaszában van a megrendelése: folyamatban van, úton van a feladás felé, vagy már majdnem otthon van.
Ugyanakkor azt is megértjük, hogy néha részletesebb információra lehet szüksége, vagy konkrét kérdései lehetnek a rendelése állapotával kapcsolatban. Ebben az esetben ügyfélszolgálati munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére. Ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, e-mailben vagy chaten keresztül, és mi mindent megteszünk, hogy válaszoljunk minden kérdésére, és kezeljük minden aggályát. -
Mit jelent a „szállítási idő ismeretlen” kifejezés?
Ha ezt az üzenetet látja, sajnos nem tudjuk pontosan, hogy a termék mikor lesz elérhető. Ez gyakran a beszállítónknak köszönhető. Megértjük, hogy ez bosszantó lehet, de keményen dolgozunk azon, hogy a lehető leghamarabb megkapja a kívánt terméket. Tartsa szemmel a termékoldalt a frissítésekért. -
Mik a visszaküldés feltételei?
Visszaküldheted a termékeket, de vannak bizonyos feltételek:
- Először lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
- Küldd vissza a termékeket eredeti állapotban, címkékkel és csomagolással együtt.
- Sérült vagy használt termékeket nem fogadunk el.
Csak azokat a visszaküldéseket dolgozzuk fel, amelyek megfelelnek ezeknek a követelményeknek. Ha a terméked nem felel meg a feltételeknek, visszaküldjük. Ha előbb konzultálsz ügyfélszolgálatunkkal, elkerülheted a csalódást és a felesleges költségeket. Szívesen segítünk megtalálni a legjobb megoldást! - Először lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
-
Nem sikerült a fizetésem. Mit tegyek?
Nem sikerült a fizetésed? Ne aggódj, néha előfordul. Szerencsére van egy egyszerű megoldás. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és kérj egy új fizetési linket. Szívesen segítünk, hogy minél hamarabb fizetni tudj.